Zielona Budka
Zielona Budka to jedna z najstarszych marek lodów w Polsce. Wszystko zaczęło się w 1947 roku od niepozornego, zielonego kiosku, w którym wcześniej była kwiaciarnia. Edmund Plewicki – drukarz i jego przyjaciel Kazimierz Kozieł – cukiernik, rozwijali lodową pasję, by w ciągu kilku lat stać się pierwszymi lodziarzami w Stolicy!
W latach 90. otwarto kolejne punkty Zielonej Budki, powstała nowoczesna fabryka. Od tego czasu lody Zielonej Budki można kupić w całym kraju.
Ciekawostka
Czy wiesz, że Zielona Budka należała kiedyś do Zbigniewa Grycana? Okazuje się, że obie strony po rozstaniu odniosły jeszcze większy sukces.
Działania w obszarze
Cele
Naszym głównym zadaniem było umiejętne i angażujące poprowadzenie Social Mediów oraz zgromadzenie dużej społeczności na fanpage’u, którą następnie należało odpowiednio zainteresować w czasie "lodowego" sezonu. W tym celu prowadziliśmy kampanie, by systematycznie zwiększać grono miłośników lodowych słodkości. Organizowaliśmy dla nich liczne konkursy, często w aplikacjach. Memo “W poszukiwaniu lodów”, aplikacja “Odkryj swój smak”, komiksowy konkurs “Gdzie jest muuucia?”czy kultowy “Wakacyjny przewodnik Zielonej budki”, to tylko niektóre z nich. Oprócz zabawy na bieżąco informowaliśmy o nowych smakach lodów w zakładce “Mroźne hity tego lata”. Stworzyliśmy aplikację pogodową, w której można było sprawdzić, kiedy jest najlepsza pora na... lody!
Rezultaty
Działania dla Zielonej Budki były prowadzone sezonowo. W każdym roku współpracy, w czasie kilku miesięcy trzeba było dać wyraz energii i pełnej gamy smaków, odzwierciedlających czym są lody Zielonej Budki – prawdziwą rodzinną obsesją! Ważne było, by szybko przyciągnąć i skupić uwagę fanów. Prowadzenie angażujących i atrakcyjnych konkursów pozwalało zatrzymać ich na dłużej. Konkurs “Wakacyjny przewodnik Zielonej Budki”, w którym uczestnicy mieli za zadanie wgrać do aplikacji zdjęcie polecanego przez siebie miejsca, zaznaczyć je na mapie i napisać dlaczego warto się do niego wybrać, doczekał się kilku edycji! Udowodniliśmy, jak ważna jest atmosfera i komunikacja wokół produktu.