Internet to pierwsze miejsce, w którym szuka się w dzisiejszych czasach informacji, dlatego tak istotnym jest, by nasza wizytówka w sieci spełniała wszystkie niezbędne kryteria pozwalające przyciągnąć do naszej działalności rzeszę nowych klientów. Podstawą obecności w Internecie, zaraz obok mediów społecznościowych, jest dobrze zaprojektowana strona internetowa – nasza wizytówka w sieci.
Strona internetowa kancelarii
W przypadku strony internetowej dla kancelarii bardzo ważnym aspektem jest oprawa wizualna, która przykuje oko osób odwiedzających. Niezbędne jest, by spełniała kryteria responsywności. Oznacza to funkcjonalność, dzięki której strona internetowa kancelarii będzie wyświetlać się dobrze na wszystkich rodzajach wyświetlaczy: na smartfonach, tabletach czy komputerach osobistych. Oprócz oferowania wygodnych funkcjonalności, strona internetowa dla kancelarii powinna realizować również cele wizerunkowe, a także prezentować pełną ofertę usługową firmy.
[wpdatatable id=1 table_view=regular]
Jaki system CMS dla kancelarii?
Jeżeli zależy nam na bezproblemowych i częstych aktualizacjach tekstów i zdjęć, warto pomyśleć o wdrożeniu jakiegoś CMSa, na przykład WordPressa. Strona internetowa kancelarii może mocno skorzystać na takim rozwiązaniu. Jest to popularny system zarządzania treścią, po którym bez większych przeszkód są w stanie poruszać się nawet osoby w żadnym stopniu niezaznajomione z technologiami wykorzystywanymi w Internecie. Po krótkim szkoleniu, bez niczyjej pomocy będziesz w stanie operować zasobami strony internetowej kancelarii. Intuicyjny panel administracyjny WordPressa sprawi, że poczujesz się w nim jak ryba w wodzie.
Po co ci strona internetowa kancelarii?
Żeby skorzystać z twoich usług, Klient musi najpierw dowiedzieć się o twoim istnieniu, a następnie zaufać konkretnie twojej ofercie. Dlatego strona internetowa dla kancelarii musi mieć wyróżniający charakter i wzbudzać pozytywne emocje. Teksty na stronie powinny zawierać komplet informacji potrzebnych klientowi, od podstawowych – takich jak dane kontaktowe, mapa dojazdu – po bardziej szczegółowe – na przykład uzyskane dyplomy i certyfikaty. Oczywiście wszystko w zgodzie z etyką zawodową, bez umieszczania w serwisie treści reklamowych. Dzisiejsze rozwiązania pozwalają na tworzenie prostych stron-wizytówek typu One Page lub bardziej rozbudowanych witryn, w których zaimplementować można systemy porad prawnych online i prowadzić bloga z interesującymi treściami. Wszystko zależy od potrzeb kancelarii i jej specjalizacji.
[wpdatatable id=1 table_view=regular]