Spółdzielnia Mleczarska w Gostyniu
Nowa odsłona strony internetowej www.smgostyn.pl podkreślająca znaczenie produktów Spółdzielni w życiu codziennym. Na stronie wykorzystane zostały materiały graficzne i video pochodzące z kampanii reklamowych. Dobranie odpowiedniej kolorystyki, krojów pisma, a także fotografii z sesji zdjęciowej pozwoliło uzyskać pozytywny efekt z korzyścią dla odbiorcy.
Cel
Główną potrzebą było stworzenie serwisu umożliwiającego użytkownikowi łatwą nawigację po stronie w celu uzyskania podstawowych informacji o produktach. Podczas przeglądania witryny odbiorca miał czuć lekkość graficzną i styl nawiązujący do sfery blogowej, czy też lifestylowej. Serwis miał umożliwiać zapoznanie się z informacjami o firmie, jak również oferować dostęp do przepisów, czy też licznych ciekawostek na temat mleka.
Efekt
Po wykonaniu dokładnego researchu i makiety funkcjonalnej serwisu udało się wyodrębnić główne i najważniejsze przepływy, co umożliwiło stworzenie docelowego projektu graficznego dla wszystkich stron. Efektem jest szybko ładująca się strona internetowa, która ułatwia użytkownikowi dojście do niezbędnych informacji. Dodatkowo serwis udostępnia szereg informacji o firmie, a także licznie zgromadzone przepisy z wykorzystaniem firmowych produktów.
SOCIAL MEDIA
Równocześnie z z nową odsłoną strony internetowej ruszyły działania na profilach social media, m. in. na kanale Facebook. Odświeżony format graficzny postów i współpraca ze znanymi osobami pozwoliły osiągnąć znaczące efekty i zasięgi.