Senpo
Senpo dba o wygodę Twojego snu. Dosłownie. To firma, która oferuje najwyższej jakości akcesoria sypialniane, zaczynając od łóżek czy materaców, a kończąc na kołdrach czy komodach. Produkty sprzedawane przez Senpo zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów – oferowane materace można znaleźć aż w siedmiostopniowej skali twardości. 10 sklepów stacjonarnych wspartych jest także prężnie działającym sklepem internetowym z bogatą ofertą. Oczywiście e-commerce powstał we współpracy z adStone.
Działania w obszarze
Cele
Sama sprzedaż stacjonarna, mimo że prowadzona w aż 10 punktach stacjonarnych, nie była pełnym wykorzystaniem potencjału marki. Szczególnie, że w Polsce coraz popularniejszy jest trend nazywany „odwróconym ROPO” („Research offline purcharse online”). Dlatego też Senpo zdecydowało rozszerzenie swojej działalności także na profesjonalny sklep internetowy, który jest obecnie dodatkowym wsparciem tradycyjnej sprzedaży. Po stronie adStone pozostało stworzenie w pełni funkcjonalnego e-commerce, z odpowiednim filtrowaniem produktów i wygodnym przeglądaniem szerokiej oferty. Jednocześnie ważna była warstwa wizualna i funkcjonalna.
Rezultaty
System sklepowy oparliśmy na bardzo popularnym i lubianym oprogramowaniu WooCommerce a treści tekstowe zarządzane są przez Wordpress'a. Podłączyliśmy kilka szczególnych funkcjonalności także w zakresie płatności czy logistyki. Stworzyliśmy także rozbudowane sortowanie, chociażby po stopniu twardości materaca, aby nawigowanie po sklepie Senpo było jeszcze bardziej intuicyjne, a potencjalny klient mógł bez problemów znaleźć swój wymarzony produkt. A co najważniejsze stworzyliśmy serwis sprzedażowy, który wyznacza w swej branży trendy w zakresie rozwiązań estetycznych i nawigacyjnych.