Moda na zdrowie
Moda na zdrowie to największy, niezależny miesięcznik o zdrowym stylu życia. W każdym numerze znaleźć można porady zdrowotne, kulinarne czy dotyczące urody, a także wywiady ze specjalistami.
Moda na zdrowie jest dystrybuowana w 3 000 aptekach, sklepach sieci EMPIK oraz warszawskich lokalach Skok na Sok. Miesięcznik można otrzymać bezpłatnie w najlepszych aptekach w Polsce lub zamówić indywidualną prenumeratę.
Ciekawostka
W przeprowadzanym konkursie suma nagród była bardzo wysoka, co wpływało na duże zaangażowanie fanów na Facebooku, ale także na emocje. W tej sytuacji nasze zadanie polegało także na swoistym konkursowym Customer Care.
10
tyle Fiatów 500 można było wygrać w konkursie
100
to dodatkowe, bardzo cenne nagrody w konkursie
Działania w obszarze
Cele
Działania na rzecz marki skupione były wokół promocji Wielkiego Jubileuszowego KONKURSU. Sam konkurs miał na celu promocję bezpłatnego tytułu prasowego i zwiększenie popytu – informacja o nim musiała być zatem dobrze nagłośniona. Na potrzeby akcji stworzyliśmy konkursowy minisite. Jego celem była wirusowa dystrybucja informacji o konkursie (zapraszanie do konkursu rodzinny, znajomych, możliwość udostępniania informacji o udziale) oraz prezentacja bieżących statusów zabawy, a także informowanie o dostępności magazynu w lokalnych aptekach. W trakcie trwania konkursu byliśmy odpowiedzialni za obsługę i weryfikację zgłoszeń, a także prowadzenie rankingu i kontakt z uczestnikami.
Rezultaty
W krótkim czasie zbudowaliśmy przejrzysty i funkcjonalny landingpage. Oprócz atrakcyjnego wyglądu, niezbędnych informacji na temat konkursu, posiadał także mechanizmy skłaniające uczestników do aktywnego i wirusowego rozprzestrzeniania informacji o konkursie. Dzięki tak zaprojektowanym rozwiązaniom już na samym starcie znacznie zwiększyliśmy liczbę zainteresowanych. Ponadto, prowadziliśmy kampanie informacyjne na portalach prasowych oraz konkursowych. Na czas trwania zabawy przejęliśmy również komunikację na facebookowym fanpage’u Mody na Zdrowie. Pozwoliło nam to osiągnąć efekt synergii i dotrzeć z informacją o konkursie do szerokiego grona odbiorców.