Międzychód
Międzychód to uznana, tradycyjna marka, o zasięgu ponadregionalnym, obecna na rynku od ponad 100 lat. W swoim segmencie konkuruje przede wszystkim najwyższą jakością produktów, którą wyróżnia się na tle innych producentów ketchupów, sosów i dań gotowych. Międzychód oferuje tradycyjne produkty bez konserwantów, sztucznych barwników czy wzmacniaczy smaku. Korzystając z dostaw lokalnych hodowców, przygotowuje pyszne i naturalne produkty, które zdobywają serca kolejnych klientów.
150000
tyle fanów marki udało nam się zgromadzić na Facebooku
41
tyle produktów z różnych kategorii zaprezentowanych jest na stronie internetowej
Działania w obszarze
Cele
Współpracę z marką Międzychód rozpoczęliśmy w 2014 roku, gdy firma wracała na rynek po zawirowaniach właścicielskich. Mieliśmy pomóc przy relaunchu i rebrandingu, tworząc innowacyjną stronę internetową i opracowując strategię komunikacyjną w internecie, z naciskiem na social media. Działania wsparto szeroko zakrojoną kampanią promocyjną. Głównym celem było przypomnienie starszym konsumentom, że produkty Międzychód ponownie dostępne są w sklepach stacjonarnych, jak i dotrzeć do młodych odbiorców, przekonując ich jakością poszczególnych produktów. Flagowym produktem pozostał ketchup, którym konsumenci, szczególnie ci z Wielkopolski, zachwycali się od dziesięcioleci.
Rezultaty
Dzięki dobrze dobranej strategii działań w social media, udało nam się ponownie wytworzyć „modę na Międzychód”. Fanpage na Facebooku zebrał ponad 150 tysięcy zaangażowanych fanów, zainteresowanych publikowanymi przez nas treściami, jak i aktualnościami związanymi typowo z marką (nowe produkty, miejsca dystrybucji, liczne nagrody i wyróżnienia). Stworzyliśmy także stroną internetową w trzech wersjach językowych, która do dziś jest wizytówką firmy. Nie tylko dostarcza informacji na temat jej historii czy wartości marki, ale dodatkowo wzmacnia jakościową komunikację, dokładnie przedstawiając wszystkie karty produktowe.