Kingdom of Universe to projekt innowacyjny na skalę światową. Umożliwia zakup cząstek Wszechświata: gwiazd, planet, galaktyk, gwiazdozbiorów i wielu innych obiektów znajdujących się poza naszym Układem Słonecznym.
Cele:
- Komunikacja spójna z hasłem przewodnim marki „Have your own piece of the Universe”
- Wsparcie sprzedaży w sklepie internetowym
- Kierowanie ruchu na stronę www
- Wzmocnienie w świadomości odbiorców powiązania Kingdom of Universe z oryginalnym pomysłem na prezent
Zostań właścicielem Wszechświata!
Twórcą Kingdom of Universe, czyli „kosmicznego” sklepu internetowego, jest Mariusz Białek – Polak na co dzień mieszkający w Norwegii, który w 2013 r. na mocy postanowienia podpisanego przez Norweski sąd otrzymał prawo własności wszystkich ciał niebieskich we Wszechświecie, z wyjątkiem ciał niebieskich leżących w naszym Układzie Słonecznym. Posiadane przez Mariusza Białka fragmenty Kosmosu można nabyć w sklepie internetowym, którego obsługą zajmujemy się od samego początku powstania marki. Strona prowadzona jest w 4 wersjach językowych: polskiej, angielskiej, rosyjskiej i hiszpańskiej.
Tworząc stronę internetową zaprojektowaliśmy także oprawę graficzną dokumentów, które otrzymuje każda osoba kupująca Cząstkę Wszechświata: Akt Własności, Certyfikat potwierdzający nabycie prawa własności oraz Kodeks Wszechświata Kingdom of Universe.
Kompleksowo zajmujemy się zarówno obsługą sklepu internetowego jak i wysyłką dokumentów.
Działania wizerunkowe Kingdom of Universe w Internecie
Oprócz nadzorowania procesu sprzedażowego, stale dbamy także o komunikację marketingową Kingdom of Universe.
Od samego początku skrupulatnie budowaliśmy świadomość marki, co spowodowało wzrastające zainteresowanie projektem wśród odbiorców. Nasza strategia komunikacji marketingowej przyniosła efekty. Sprzedażą gwiazd zainteresowały się media ogólnopolskie. W 2013 roku powstał materiał telewizyjny wyemitowany w TVP Info.
Rok później natomiast w programie śniadaniowym „Dzień dobry TVN” Dorota Wellman przeprowadziła wywiad z Mariuszem Białkiem, właścicielem Kingdom of Universe.
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia w 2014 roku przeprowadziliśmy akcję wysyłki gwiazd do znanych osób. Gwiazdy otrzymali m.in. Kamil Stoch, Maciej Musiał, Maffashion, Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak, Natalia Siwiec, Małgorzata Rozenek. Skutkiem była promocja projektu przez znane i lubiane osobistości z show businessu, co znacząco zwiększyło zainteresowanie produktami Kingdom of Universe.
Fanpage Kingdom of Universe na Facebooku prowadzimy w języku angielskim. Najwięcej fanów pochodzi z Polski, Stanów Zjednoczonych, Korei Płd. i Wielkiej Brytanii.
Stworzoną wcześniej identyfikację wizualną marki dostosowaliśmy na potrzeby profilu na Facebooku, tworząc avatar i efektowny cover.
Wyróżnikiem fanpage’a jest branding postów, który zwiększa rozpoznawalność marki wśród potencjalnych klientów poprzez ulokowanie logotypu w widocznym miejscu. W ten sposób odbiorcy obywają się z marką i CI firmy. Publikowane posty, zgodnie z opracowaną strategią, przedstawiają Kingdom of Universe jako sprzedawcę cząstek Wszechświata oraz dostarczają użytkownikom wiedzy na temat przestrzeni kosmicznej.
Kampania reklamowa o szerokim zasięgu
Celem kampanii reklamowej strony jest budowanie świadomości wśród potencjalnych klientów oraz wspieranie sprzedaży. Kreacje targetujemy zarówno na klientów z Polski, jak i innych państw, w których sprzedają się produkty KoU.
Kampanie marketingową wspieramy różnymi działaniami budującymi pozytywny wizerunek Kingdom of Universe.
Budując zaangażowanie na fanpage zorganizowaliśmy konkurs, w którym nagrodą była jedna ze sklepowych gwiazd.
W zakresie działań komunikacyjnych zaprojektowaliśmy infografikę prezentująca ofertę Kingdom of Universe…
oraz filmik przedstawiający historię pomysłu sprzedaży ciał niebieskich przez właściciela Kingdom of Universe Mariusza Białka.
Zajęliśmy się także oprawą graficzną oraz wizerunkową podarowania przez Mariusza Białka jednej z gwiazd fundacji Bajkowa Fabryka Nadziei.
Powyższe przykłady są dowodem na to, że nieustannie dbamy o kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Wiąże się to również z monitorowaniem informacji o Kingdom of Universe w sieci i reagowaniem na zainteresowanie marką w Internecie, np. w momencie, gdy portal ASZdziennik podarował jedną z planet ówczesnemu ministrowi spraw zagranicznych Witoldowi Waszczykowskiemu.
Wieloletnia współpraca z właścicielem Kingdom of Universe przynosi nam wiele satysfakcji. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w realizacji tego nieziemskiego projektu od samego początku. Mamy nadzieję, że nasza kosmiczna przygoda będzie trwała tak długo, jak tylko to możliwe!