Falck
Falck prowadzi działalność w Polsce od 1993 roku w dwóch obszarach: opieki medycznej oraz ratownictwa medycznego.
Falck jest nieustannie istotnym podmiotem zapewniającym opiekę medyczną dla firm, osób prywatnych oraz instytucji publicznych.
150
tyle nowoczesnych ambulansów posiada Falck
2,5mln
tylu osobom pomógł w Polsce Falck
Działania w obszarze
Cele
Początkowo pracowaliśmy nad rozpoznawalnością marki w internecie, publikując artykuły eksperckie, prowadząc działania w Social Media. Od początku stawialiśmy na edukację, również wśród dzieci. Stworzyliśmy portal poświęcony pierwszej pomocy, gdzie publikowaliśmy notki i porady z tego zakresu oraz wspieraliśmy działania off-line.
Kolejnym etapem, który ewaluował niejako samoistnie, była szeroko rozumiana opieka nad klientem Falck w internecie oraz promocja usług ratownictwa medycznego.
Rezultaty
Z działań czysto wizerunkowych, musieliśmy się szybko przestawić na Customer Care w medycynie czyli pełne zarządzanie kryzysowe.
Okazało się, że Social Media i szeroko rozumiana działalność w internecie ma w tym wypadku pierwszorzędnie ważne znaczenie. Postawieni na pierwszej linii frontu w sieci, odbieraliśmy skargi i zażalenia, zdarzyło się nawet sięgać do odczytów taśm dyspozytora medycznego, by rozwiązać sprawę poszkodowanego. Ważna była natychmiastowa, ale także rzeczowa i celna reakcja, dlatego tak istotny był bliski kontakt z Klientem oraz poznanie specyfiki jego działalności.