ePR
Wizerunek marki w Internecie jest kluczowy dla jej sukcesu, a jest on efektem komunikacji, jaką prowadzi marka z szeroko rozumianym rynkiem. To wszystko w dużej mierze decyduje o tym, ile produktów sprzeda i ilu klientów zdobędzie na swoje usługi. Dlatego tak ważne jest dbanie o wizerunek, a ePR to kluczowy krok w kierunku budowana świadomości marki i pozytywnych z nią skojarzeń.
Co możemy Ci zaoferować w kwestii ePR?
- Budowanie pozytywnego wizerunku w sieci (przyjazny pracodawca, ekspert w swojej branży, niezawodne produkty)
- Zwiększanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów
- Notatki prasowe, wywiady, porady eksperckie
- Dystrybucja i publikacja materiałów prasowych
- Kompleksowa strategia działań na wypadek kryzysu wizerunkowego
- Monitoring marki na kluczowe dla klienta frazy (duszenie kryzysów w zarodku)
- Wiarygodny marketing szeptany/wirusowy także w zakresie opinii
- Mailing (przygotowanie szablonów i unikalnych tekstów)
- Webinary (w tym także transmisje live poprzez kanały mediów społecznościowych)
- Prowadzenie bloga firmowego
- Akcje CSR – tworzenie wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie
Sprawdź nasze przykładowe realizacje z zakresu ePR
Wypełnij formularz:
Przykładowe realizacje
Międzychód
Międzychód to uznana, tradycyjna marka FMCG, o zasięgu ponadregionalnym, obecna na rynku od ponad 100 lat.