Arbiton
Jest synonimem zaawansowanych systemów podłogowych. Działa zarówno w Polsce, jak i na rynkach Europy Zachodniej, gdzie cieszy się dużą popularnością klientów. Rozwiązania, które proponuje Arbiton sprostają największym wymaganiom, a dzięki innowacyjności, marka z powodzeniem kreuje trendy. Arbiton jest marką należącą do portfolio Decora, znanej spółki giełdowej.
Działania w obszarze
Cele
Dotychczasowy serwis Arbitonu (również naszego autorstwa) chcieliśmy unowocześnić w zakresie treści i rozwiązań oraz uprościć nawigacyjnie. Kolejnym zadaniem było zintegrowanie z systemem blogowym Akadamia Floor Expert. Ponadto serwis został wzbogacony o zdjęcia z wnętrz, w których królują nowoczesne rozwiązania podłogowe.
Rezultaty
Przygotowaliśmy rozbudowany serwis, który stanowi zarówno wizytówkę Arbitonu, jak i użyteczny katalog produktów. Klienci mogą uzyskać informację, wybierając spośród czterech kategorii: podłogi, podkłady podłogowe, listwy przypodłogowe, profile wykończeniowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu, znalezienie właściwego produktu staje się intuicyjne. Interesującą funkcjonalnością jest na pewno kalkulator energooszczędności, z którego może skorzystać każdy, kto odwiedzi stronę. Wprowadziliśmy rozbudowaną, interaktywną mapę, dzięki której można sprawdzić dostępność produktów marki. Karty produktów generowane są online, a całość zarządzana przez system CMS.